Paz en medio de la tormenta

2012-11-01@22:15:16
Frustration och stress har varit vardagsmat de senaste dagarna, men idag la sig en del av det då vi äntligen fick hjälp som ledde oss på rätt väg så vi kunde hitta det vi behöver för att avsluta hemtentan. Glädjen och lättnaden jag kände när jag höll de tolv utskrivna sidorna i min hand går inte att beskriva. Nu gäller det bara att försöka få till alltihop
 
Annars har veckan varit fylld av skratt och tokigheter, träning, halkande på isgator och blöta löv (inte fallit någon gång, men skridskovarianten har jag kört med ofta), förvirring (som enligt en lärare är något bra så vi är tydligen sjukt duktiga som är som en skock förvirrade hönor, kanske inte alla då, men många iaf), klumpighet (smällde kärringknölen i min hylla vilket resulterade i ett inte så fint blåmärke) och en massa annat ståhej. Men vem har sagt att allt ska vara lugnt och rofyllt hela tiden?
 
 
 


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0