The silent whispers

2012-11-13@15:59:17
Sh'bam. Skratt. Innebandy. Project finding jeans. Lyckades. Familjen. Militären för en dag. GMU-avslutning. Sarah's nyckel. Promenad. Mörkeräventyr. Ice Age 4. Bruce Almighty. Kyrkan. Dop. Fantastiskt. Vänner. Springa. Mysigt höstmörker. Plugg. Kursintro. Första föreläsningen. Socialt arbete. Träning. Vänner. Skratt. Spel. Tillsammans. Plugg. Den svenska politiken. Within Temptation. Project Runway. 
 
Kan inte sammanfatta de senaste dagarna på ett bättre sätt. Familjen var på besök i helgen. Jag har umgåtts med fina vänner. Jag har skrattat och varit lycklig. Mer kan man egentligen inte begära. 
 
 
Har suttit nedgrävd i böckerna bra länge idag, den svenska politiken. Jag har aldrig förstått mig på politik, något mindre intressant ämne kan jag faktiskt inte komma på. Hellre fysik faktiskt (trots att jag inte är ett stort fan av det heller) eller något annat där det faktiskt händer något. Jag fattar ingenting. Det enda jag fått med mig är egentligen den chockartade vetskapen om hur mycket en stadsminister får i lön och det vill jag gärna glömma på en gång. Suck. Ska begrava mig lite till, ett kapitel kvar, sen ska jag iväg på sh'bam ikväll och få dansa av mig lite.
 
Vi hade kursstart igår och även första föreläsningen. Socialt arbete, människa, samhälle och livsvillkor heter kursen. Verkar intressant men vi kommer ha så sjukt mycket att göra. Nu kör vi, typ.
 
 
Sen får ni en bildbomb från tre resor till tre länder som alla betytt väldigt mycket för mig. Nicaragua, Ryssland, Tyskland!
 
 
 


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0