The world seems not the same

2012-11-22@15:44:01
Roadtrip till Uddevalla idag. Vi fick gjort intervjun, det var intressant, och sen fick vi även allt skrivet så det kan sättas in i arbetet. Känns bra! Bland allt knas och alla skratt fick vi faktiskt en hel del gjort.
 
Nu ska jag försöka få ut min kreativa frustration på något, har pennor och papper i en hög på köksbordet som bara skriker på mig. Har ett projekt jag jobbat väldigt länge på (mest tänkt och gjort några misslyckade försök att få ner det på papper) men aldrig riktigt fått tummer ur att göra klart det, men igår kväll började jag. Vilket gav mig en massa mindre sömn då tiden alldeles glömdes bort, men som fick mig att inse att jag faktiskt vill göra klart det. Så nu kör vi, eller något..
 
Ikväll ska jag på sh'bam också. Kan ju hoppas det slutar regna. Eller börjar snöa. Fast nja, är i fel del av Sverige för det kanske..
 
 
Såg den här bilden imorse och fick mig ett gott skratt.
 
 


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0