It was natural to me, You did not agree

2012-10-28@20:49:45
Kommit ihåg att ställa om klockan. Varit i kyrkan på förmiddagen. Träffat fina människor. Pluggat inför seminariet på tisdag. Fuldansat i köket. Ja, jag kom ihåg att dra ner persiennerna. Beställt tågbiljetter till Gävle till jul. Och biljetter så jag kommer hem hit igen. Har blivit galen på att studielitteratur ska vara så dyrt. Ändå beställt böcker. Nästan klättrat på väggarna av rastlöshet. Tagit en kvällspromenad för att förhindra detta. Rumpan frös till is. Minnesanteckning: Kom ihåg att inte ta löpartights nästa gång. Tittat på talangfulla unga dansare. Blivit inspirerad till ännu mer fuldans. Dock inte kommit till skott för det än. Och nej, ni får inte se. Bokat zumba tills imorgon. Fått fjärilar i magen inför seminariet. Känt mig knäpp av den anledningen. Har saknat Nicaragua. Och blivit orolig att jag glömt för mycket spanska. Pratade lite högt med mig själv och en del finns dock kvar. Sitter och skriver det här. Känner mig om möjligt ännu mer knas. Konstaterar att jag inte kan göra något åt det. Sätter på en film. Puss på er.
 

Postat av: C-G

Som vanligt så fick man ett gott skratt när man läser din text. Helt underbar text! :-D

2012-10-29 @ 07:19:16
Postat av: C-G

Jag glömde skriva att det var fina bilder också! :-D

2012-10-29 @ 07:20:57

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0