Om du inte kan bli hel i Jesu armar, i vems armar ska du då bli hel

2012-10-04@21:43:12
Har haft min sista dag i skolan på tre veckor. På måndag går jag nämligen ut på min första praktik. Ska bli väldigt intressant! Sen när vi kommer tillbaka så är det första vi ska göra ett examinerande seminarium, skön start! Men det kommer nog kännas bättre när jag kommit in i praktiken lite då reflektionen om den är en del av seminariet. Därefter är det en hemtenta som ska skrivas, fick hem boken till den idag så ska börja läsa den. Men den är kort, intressant och på svenska så det blir nog kul!
 
Sen var jag på gymet en timme, körde bara armar och axlar för mina ben är helt slutkörda. Dem tar vi på zumban imorgon! Och därefter fixade jag busskort som funkar i typ hela regionen så nu kan jag åka buss billigare. Ska till Uddevalla nämligen och det blir bra mycket billigare. 
 
Har tittat på film ikväll. The Vow, Älska mig igen. Har läst boken som är skriven om den sanna historien och filmen är baserad på den. Tycker boken är bättre men filmen var inte dålig den heller.
 
Imorgon blir en ledig dag (läs fixdag) och sen kommer Jenny hit på kvällen. Ska bli så galet kul!
 
 

Jag har en ängel

Så fulländad och stark

Som går med mig dag som natt

Och aldrig viker av

 

Jag har en ängel

Som tröstar mig och leder mig

Visar mig vilka vägar jag ska gå

Och skyddar mig från smärta

 

Jag har en ängel

Så mäktig och så kärleksfull

Som strider för mig

Och vinner segrar över allt

 

Jag har en ängel

Som ger mig stora vackra vingar

Som hjälper mig att flyga

Och då är jag fri

 


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0