Would you light a fire, let it burn inside of me

2012-10-01@16:34:38

Kyrka och födelsedagsfika igår med fina vänner. Lugnare dag idag, eller lugn och lugn, plugg om samtal och relationen inom vården, väldigt intressant dock men jag blir så rastlös av att inte få röra på mig, att bara sitta ner på samma ställe och läsa får det att krypa myror i hela kroppen på mig. Det regnar ute så springturen jag funderade på får vänta, men sen ska jag iväg på zumba vid halv sju.

Har varit som en vulkan idag men inte kunnat uttrycka mig på de sätt jag vill, kameran mår inte så bra om den blir blöt, så har, i frustration, varit i varje vrå av lägenheten, liggandes på golvet och stående i mysko ställningar, för att försöka komma fram med något som skulle kunna dämpa explosionen lite. Kan ibland tycka att det vore lite bättre att få ha dessa dagar de dagar då himlen inte öppnat sig. Även om jag tycker det är ganska mysigt så är jag inte beredd att offra kameran för att dämpa mina impulsiva infall. Kan vara positivt för inredningen att jag lämnar den ifred om ett tag.

 

Din kärlek är för mig

 

Händer famlar efter varandra
Våra fingrar möts
Sammanflätas
Din andra hand på mitt hjärta
Du blåser liv i det
Varje andetag


Ögon som strålar
I skimrande färger
Ser igenom mig som glas
Rör vid det innersta
Omsluter allt
Och ger frid

 

Ord över läppar
Jag ber dig om hjälp
Du fångar upp mina ord
Lägger dem i ditt hjärta
Evigt bevarade
Alltid besvarade

 

Vi smälter ihop
Smälter samman
Och ska för alltid vara ett
Inget kan skilja mig från dig
Din kärlek
Är för evigt

 

Din kärlek är för mig



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0