And it calms me down and gives me purpose

2012-09-20@18:28:15
Idag har det handlat om kultur, ett ämne som jag gillar, väldigt mycket. Förmiddagen bestod av föreläsning och eftermiddagen av seminarium i form av gruppdiskussion. Sen begav jag mig till gymet och körde en riktig genomkörare, var inte så mycket folk så jag kunde använda de fria vikterna utan att känna mig förödmjukad av alla biffar som vandrar omkring. Lovely.
 
Min kropp är helt seg nu, sådör skönt seg, som det känns när man tränat. Kommer nog inte vara så skönt när träningsvärken kommer dock. Dansade zumba igår och spelade innebandy också. Galet kul!
 
Ikväll ska jag inte göra mycket alls. Det regnar och är solsken om vartannat så att krypa ner under filten och titta på film är väldigt lockande. Har en del filmer att se!
 
Två veckor gammal bild


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0