Every breath I take feels like a new start

2012-09-01@14:55:08
Nu börjar det se ut osm om någon bor här i lägenheten, typ så uttryckte sig jenny igår när hon fick se lite bilder. Och ja, det börjar väl lika något, men på ställen där ingen förutom jag kan ha något möjlighet att se så är det fortfarande ett krigsfält, nja okej, inte så allvarligt kanske, men det är då inte klart... 
Har fått upp lite bilder i alla fall, vad skulle jag göra utan dem? Och det känns så sjukt bra...
 
Var ute och gick en långpromenad igår, var mest nere vid vattnet, tycker det är så otroligt vackert. Tog även lite bilder. Det här är alltså Trollhättan, den del jag besökt iaf.
 



Och sen har jag tagit lite uppdaterade bilder på lägenheten.
 



Postat av: C-G

Trollhättan verkar vara en mysig liten stad. Det är en fin liten lägenhet som du har fått tag på. Har du hyrt eller köpt den? Det var ingen dum idé med bilderna på hyllan.

2012-09-02 @ 10:49:48

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0