A world where you and I belong, where faith and love will keep us strong

2013-02-23@16:02:00
Om någon gick utanför kyrkan igår kväll, säg mellan åtta och halv nio nångång, så hade jag inte blivit förvånad om de hört lite smått knepiga ljud där inifrån. Lekar på g och det framkallade en massa skratt och konstiga ljud, monster och ymfer, lego och svinhala tofflor. Efter en fin andakt om kärlek och därefter bön var det fotbollspelsturnering, adrenalin, handsvett, frustration, glädjetjut, nervositet och skratt. En trevlig kväll som slutade kring midnatt. Jag gillar kyrkan.
 
Nu ska jag kolla curling ett tag innan jag beger mig iväg för att träffa vänner. Ser fram emot en fin kväll.
 
 


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0