After all this has passed, I still will remain

2013-02-15@15:22:46
Okej.. Jag kan hålla mig halvt lugn en dag, men inte två, där går gränsen. Och ändå så gjorde jag en massa saker här hemma igår, tyckte jag då, för att jag egentligen kanske skulle ha bundits fast vid soffan. Tog mig inte ut ur lägenheten dock så det första jag gjorde när jag vaknade imorse var att cykla till affären, för att märka att jag kanske inte är så pigg som jag inbillade mig. Vilket har gjort att jag kommer att tvinga mig till att sitta här tills ikväll, jag får väl göra jordbävningar med fötterna, vinka till inbillade kompisar, sjunga schlager för full hals (den har klarat sig underligt nog) eller prata med mig själv för att inte klättra på väggarna. Jag är inte gjord för att vara sjuk, kan man ju lugnt säga... 
 
Mina fina vänner! Det enda produktiva jag gjorde igår, trots att jag inbillade mig att jag gjorde en massa, get real Jessica, du flummade mest.
 
Men nu är det bara några timmar kvar så jag lär bita ihop, kan ju titta på Vänner, men problemet är att jag bara har typ sex avsnitt kvar, på sista säsongen, så jag har lite ångest och vill dra ut på det så länge som möjligt, för sen är det ju helt slut. Separationsångest. Typ. Hehe.
Såg i alla fall Skönheten och odjuret tidigare idag, insåg för ett tag sen att jag kanske är den enda människan på jorden som inte sett den redan och behövde ta igen den förlorade delen av min barndom (nej jag överdriver inte alls och ja, jag bara ordbajsar just nu). Better get going, annars vet man aldrig vart det slutar.

Postat av: Yvvedyvve

Hahaha oj va jag gillar att läsa det du skriver :-)

2013-02-15 @ 15:52:00
Postat av: Hanna

Fin blogg. DU är jätte duktigt att skriva och rita.
Jag är glad jag hitta din blogg också.
Kram

2013-02-15 @ 21:18:47
URL: http://www.underytan.webblogg.se
Postat av: C-G

Hahahahaha! Dina texter är helt underbara! Hahahahaha! Man får alltid ett gott skratt när man läser dem. Även om det kan vara mycket allvar i dem så är dem skrivna på ett väldigt roligt sätt.

2013-02-16 @ 08:31:31

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0