I'll never let you fall

2013-02-25@15:37:55
 

Kom till mig när du är tyngd av oro

Jag ska ge dig vila

Kom till mig när du inte orkar mer

Jag ska ge dig kraft

Kom till mig när tårarna inte kan stoppas

Jag ska ge dig glädje

Och allt i överflöd

 

Kom till mig när du känner dig ensam

Jag ska ta dig i Min famn

Kom till mig när du känner dig maktlös

Jag ska ge dig lösningar

Kom till mig när du behöver någon

Jag ska ge dig kärlek

Och allt i överflöd

 

Kom till mig när du inte ser en morgondag

Jag ska ge dig hopp

Kom till mig när vattnet försöker dra dig ner

Jag ska lära dig gå på vatten

Kom till mig när du tvivlar på dig själv

Jag ska ge dig styrka

Och allt i överflöd

 

För att Jag älskar

Dig


Postat av: Anonym

Vilken fin text!

2013-02-26 @ 20:03:29
Postat av: C-G

Det var jag som skrev "Vilken fin text!"

2013-02-26 @ 20:05:02

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0