It's a slow fade when you give yourself away

2013-01-03@23:23:48
Nu är jag tillbaka i Trollhättan, allt flöt på smidigt och bra, inte en enda försening och jag kom hem som jag trodde. Efter en tur till affären och efter att jag gjort matlåda tills imorgon + lite annat så har jag nu haft en ganska lugn kväll. Trots att jag sov en stor del av resan så skulle jag kunna somna typ springandes nu, vet inte vad det är för fel på mig..
Imorgon har vi föreläsning vilken egentligen betyder att jag borde plugga hela natten eftersom jag inte pluggat så mycket som jag borde ha gjort under lovet. Och sen borde jag plugga dygnet runt fram tills tentadagen.. Eller något.. 
 
Med casting Crowns ur högtalarna säger jag nu godnatt och ska själv börja läsa en av böckerna jag fyndade på Göteborgs station idag. Kärlek för bokhyllan. Love it!
 
Hittade en mysig bild från i somras. Sådana här saker får mig att sakna sommaren något enormt. Och ni är saknade allihop! 
 


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0