What if your healing comes through tears

2013-01-13@21:29:42
Dagar fyllda av plugg (och misslyckade försök till plugg), lite föreläsningar, frustration, vänner, film, kyrka, gym, sh'bam, zumba, löpning, promenad, Ticket to ride, monopol i kortvariant, settlers, skratt, prat. Känslorna har avlöst varandra på ett sätt som ibland inte kan kallas för lustigt. Positivt när de bra känslorna kommer fram dock. Imorgon väntar en förmiddag (minst) med plugg på skolan tillsammans med några från klassen. Inget jag riktigt ser fram emot, men skönt att inte behöva sitta själv. Sedan fylls min lägenhet på kvällen av fina 20+-gruppen. 
 
Tittade igenom mina bilder från Nicaragua tidigare idag och tog fram några som kommer sitta på min vägg om ett tag (100 gratisbilder från Fujidirekt, inget jag klagar på). Här är några. Bilder som fyller mitt hjärta med liv.
 


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0