As long as I'm living

2013-06-27@22:31:58
En månad, så mycket av mitt liv har gått och ni har inte fått höra ett enda andetag. Ibland händer det för mycket saker för att jag ska samla tid och sätta mig vid datorn och låta fingrarna spela över tangenterna. Ibland vet jag inte heller vilka ord jag ska bilda och då blir det svårt. 
 
Ikväll kom jag hem efter min lilla semester i Gävle, nästa vecka börjar jag jobba, ser fram emot det! Har hunnit med en massa på de här veckorna, slutat skolan, klarat alla examinationer, gått ett år av tre, varit på bröllop, haft femkamp, varit i Småland på min kusins student, träffat en massa fina vänner i norr, spelat volleyboll, dansat zumba, dragit upp gamla minnen genom inlines, grillat, firat midsommar, pratat, skrattat och det sista jag gjorde idag innan jag for från Gävle var att gosa med små ettåringar på förskolan. Och så lite mer ändå, men tänkte att jag skulle ge er lite bilder i alla fall.
 
Träffat söt hund
Bröllop
Kusins student
Fallens dag i Älvkarleby
 
 
 

Postat av: C-G

Lika fina bilder som vanligt!

2013-06-28 @ 06:21:44

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0