You bring freedom to all that is within

2013-05-22@22:19:00
Det är mycket som händer nu och jag vet inte riktigt hur jag ska kunna sortera upp allt, det jag vet är att jag är fylld av en sån otrolig tacksamhet. Människor, händelser, upplevelser, ord, det finns så mycket fint, det gäller bara att lyfta blicken lite. 
 
 
Jag har fått sommarjobb, på min praktikplats i Uddevalla. Det får mig glad, trivs otroligt bra där, har varit där två gånger nu och ska dit igen på måndag. Det är det jag vill göra och det gör också att jag får mer tid här i stan vilket betyder väldigt mycket för mig. Så nu blir det min semester som spenderas i norrland i början av sommaren. Måste ju hinna med att träffa alla människor jag saknar så! 
 
Kristi Himmelsfärd spenderades i Gävle och jag fick träffa hela min fantastiska släkt. Så tacksam för er allihop, vilken gåva!
 
 
I helgen var jag och hälsade på Marlene i Malmö, så fint. Har saknat henne så. Blev en massa Nica-minnen, vilket skapade både glädje och saknad. Vi gick långa promenader på stan bland Eurovisionvimlet och vi umgicks. Fina vän.
 
 

Postat av: C-G

Fina bilder!

2013-05-23 @ 07:13:32

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0