Du omsluter mig på alla sidor och håller mig i Din hand.

2014-08-16@21:33:51
Här har det varit tyst ett par dagar, jag har varit på läger tillsammans med 70 barn och ungdomar från kyrkan. Vi har haft helt fantastiska dagar på en lägergård i Gräfsnäs med samlingar, kreativa grupper, disco, bad och lek, roliga besök, god mat och allt annat som hör till ett läger. För att jag ska få lite extra inspiration till det här inlägget sitter jag och lyssnar på många av de sånger som vi sjöng under dessa dagar. Det spritter i kroppen att dansa med! 
 
Barnen och ungdomarna har fått möta Gud på många sätt och jag tror och vet att många tar med sig upplevelser från lägret som de kan plocka fram när det behövs. För Gud var där. Det är något speciellt när barn och ungdomar hänger sig till Gud, i lovsång, i dans, i hur de behandlar varandra och i hur de uttrycker sin tacksamhet till Gud genom bild eller text. Det är så äkta. 
 
När jag var barn så var ofta läger varit ett sätt att få påfyllning, att få komma bort från vardagen och så är det lite nu också. Även fast jag inte är barn längre, jag räknast knappt som ungdom, utan jag åker dit mer som ledare, så mår jag så extremt bra över att se lyckan i barnens ansikte och kärleken i ungdomarnas. Jag älskar det! Det är speciellt.
 
Sitter och för över alla bilder från kameran till datorn så tänkte passa på att visa er några stycken, så får ni också ta del av lite av det som vi fått uppleva.
 
Grillning!
Sprättan och Omfattebomba rappade bibelverser

Kreativa bönestationer
Lek!
Fingeravtryck på korset
Kreativa bönestationer
Äre häre e party?
Huvudbyggnaden
Kreativa grupper, här är pysselgruppens verk
 


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0