Meant to Live

2014-12-20@16:41:40
Om ett par dagar beger jag mig norrut med min lilla gos för att fira jul med familj och släkt. Ser fram emot det! 
 
Igår hade vi en sjukt go julfest med ungdomarna, lekar, mat, julklappsspel och julmustdrickartävling stod på schemat. Vi blev även överraskade med ett luciatåg där fantasin verkligen fått vara med.
 
 
Idag har jag ägnat tiden till julklappsinslagning och packning. Sen kom då det komplicerade när jag skulle föra ihop de två...
Hela högra sidan är full av julklappar och långt ifrån allt är packat. Men nu, nån timme senare, tror jag att jag fått ordning på det.
Nu ska jag återgå till att fixa iordning röran här hemma.
 
 

Postat av: Yvvedyvve

Gosen!!

2015-01-15 @ 14:33:45

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0