Chaotic love came and gave me life

2014-06-17@21:02:48
 
För han har tagit studenten! Hurra va´han e´ bra!
 
Är precis hemkommen efter nästan en vecka i Gävle med familj och vänner. Har hunnit med två studentutspring och två mottagningar, Alborgen, minigolf, volleyboll och 2årskalas. Mys på hög nivå!
Men nu är jag som sagt tillbaka i fina Trollhättan, har lagat matlådor och tittat på film. Resväskan ligger öppnad på golvet men det är alltid lika svårt att ta tummen ur och packa upp allt på riktigt, det kommer lite i vågor, tills jag ska få besök, då går det med en väldigt fart.. 
 
Nu känner jag riktigt hur boken skriker på mig från sängen. Jag älskar när böcker griper jag i mig så jag knappt kan lägga dem åt sidan. Just nu är det Paganinikontraktet av Lars Kepler och En dröm blir sann av Nora Roberts, varför läsa en bok när man kan läsa två, eller flera?


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0