All your perfect imperfections

2014-09-03@14:48:00
Nu har termin 5 satt igång och igår hade vi vår första föreläsning. Ett år kvar nu!
 
Idag har jag varit och träffat en helt fantastisk läkare som faktiskt trodde på det jag sa och sen har det varit soffläge med isglass och strepsils, vaknade upp med helt igenkorkad hals så nu är det kurering som pågår för fullt för att inte somna eller hosta sönder på föreläsningen imorgon. Hade sett fram emot att spela innebandy ikväll men det får vänta en vecka om inte halsen blir bra sådär mirakulöst till klockan åtta ikväll (Alltså, det hade varit så sjukt gött).
 
Kom just på att jag ju inhandlade ett pussel på Myrorna i måndags för tio kronor (KAPET!) som ligger på golvet och väntar på att jag ska komma och lägga bitarna på rätt plats.
 
Lite blandade bilder känns som en bra grej en dag som den här.
 
Föreläsningen igår och nej, jag kladdar inte för att det är tråkigt utan för att mina händer behöver nåt att göra så hjärnan kan fokusera på att lyssna.
Det goaste som finns är mysiga tjocksockar och stora halsdukar. Höst!
Jobbade i helgen och fick inviga mina höstkängor
No words needed


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0