soon as the risen warriors we'll battle again

2014-09-30@21:30:42
Dagarna är fulla av så mycket just nu så jag hinner inte riktigt med mig själv ibland.

Praktiken är sjukt bra och jag trivs! Det har redan gått halva tiden, tiden bara flyger iväg. Har lärt mig så mycket och fått vara med om en massa!

Pussel har blivit en riktig liten buse och när jag är hemma så lämnar han sällan min sida, när han inte skrämmer sig själv genom att peta på nåt random föremål, eller när har valt att gå och mysa bland mina skor i garderoben när jag glömt stänga dörren. Det är så mysigt med katt och Pussel är min fina älskling!

Nu har jag haft en dag ledig från praktiken men istället har vi haft handledningsseminarie på skolan på förmiddagen, imorgon väntar min andra lediga dag innan praktiken sätter igång för helgen.

Här kommer lite random bilder från mobilen som hamnat på mitt minneskort den senaste tiden.





















Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0