The start of something new

2015-08-30@22:12:32
Förändring är bra har jag hört... Jag älskar egentligen att skriva och brukar göra de flera gånger om dagen. Nu vet jag inte vad som hänt... Men men, en del av min kreativa sida finns fortfarande kvar och ibland går den bananas, som idag, vilket ni nu ska få skåda. 
 
Det är en förändringens tid för min del just nu, är i starten på ett nytt jobb där jag tror jag kommer trivas hur bra som helst, men det är ändå mycket nytt, massor med information, nya intryck och jag försöker ta in så mycket som möjligt. Men det känns bra.. 
 
Nu jamar Pussel och vill ha mat så ni får titta på bilderna istället. Starten till dem kom av att jag fick ett infall igårkväll att snurra upp mitt hår i massa små bollar vilket gjorde att jag såg ut som ett troll imorse, fick ordning på det såpass att jag vågade mig iväg till kyrkan, men när jag kom hem tänkte jag att jag måste matcha (?) håret och det ena ledde till det andra. Pussel låg bredvid mig på balkongen, när jag inte tvingade honom att vara med på bild, och tittade konstigt på mig..
 
 
 
 


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0