Breathe the breath of life into our souls

2015-02-20@21:39:57
När jag kommit hem från min tur till Uddevalla imorse fick jag ett sms om att ett paket kommit som jag behövde hämta ut, döm om min förvåning (och lycka, på riktigt) när det visade sig vara min telefon som varit på lagning. Nu är alla fel fixade och jag är numera kontaktbar via annat än sms när jag inte är hemma, internet har inte funkat alls vilket inte riktigt går ihop med ett studentliv. 
 
Jag behöver gå och ge katten mat, han sitter i dörröppningen in hit till vardagsrummet och stirrar på mig, vilket jag har lärt mig tolka betyder ungefär; matte, jag är hungrig, vart är maten? 
 
Ska försöka återfå min motivation till att fotografera, tills dess får jag lägga upp en massa gamla bilder i förhoppningen om att få inspiration.
 
 
 
 

Postat av: C-G Rundberg

Tjusigt!

2015-02-21 @ 07:13:42

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0