Courage is not the absence of fear

2015-02-08@22:49:06
Veckan har flutit fram i en C-uppsatsdimma och livet kommer fortsätta så tills den är inlämnad, eller egentligen lite till då inlämning inte är en garanti för godkänt.. 

Ligger i sängen och är lagom irriterad på min telefon som har ballat ur totalt. Inatt laddade den 20% och nu kan jag inte röra den när den laddar för då slutar den ladda, sen börjar igen och slutar och så fortsätter det så tills jag blir så frustrerad att jag tar ur laddaren och låter den dö istället. Ska skicka in den, men har som sagt inte haft mycket tid...

Jag borde sova, ska vara på skolan 8 imorgon för, ja C-uppsats. Men sov tre timmar i eftermiddags så det lär väl dröja. Ska leka med Pussel en stund så han blir trött och inte hoppar på mig om några timmar 😊


Postat av: Yvve

Kramar!!!!! :)

2015-02-12 @ 07:06:26

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0