Lay it down and let it go

2015-02-25@22:23:47
Skallen snurrar av att ha suttit och stirrat på en dataskärm hela dagen och kroppen mår därefter också, men galet va skönt det känns att ha gjort det ändå... För vi har kommit en bit på c-uppsatsen och just nu är det värt hur mycket som helst.. Även en magkatarr som säkerligen kommer sitta där ända fram till inlämningsdatum. Eller nja, hade gärna varit utan magkatarren, men ni fattar..
 
Har även hunnit med en massa gos med min lilla älskling här hemma och blev även en nyfiken upptäcksfärd ut på loftgången. Ska ge mig på projektet att få ut honom på en promenad här någon dag men tänkte att jag skulle skona honom från regn och snö, tror inte han skulle uppskatta det särskilt mycket..
 
Just nu sitter han bredvid mig och stirrar på skärmen, följer musen med blicken och spinner för fullt. Gosis! Ska leka av honom lite och sen försöka somna. Blir en heldag i c-uppsatsens tecken imorgon också..
 
 


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0