Sometimes, change is everything

2015-02-17@16:34:49
Tröttheten har intagit vår c-uppsats, vi vill helst bara sova båda två, vilket inte kommer särskilt lägligt. Tre veckor kvar till inlämningsdagen och jag antar att paniken snart kommer infinna sig. Jag har i alla fall kvällen fri och ska spendera den med min katt, som har fått roa sig själv lite för mycket den senaste tiden. Och så har jag varit på gymmet efter allt för lång tid av något envist halsont, så väntar mig en galen träningsvärk imorgon. Lätt värt.
 
Och eftersom jag har en mobil just nu som inte tillåter så många bilder innan den kollapsar, så får det bli lite gamla, för att lysa upp lite menar jag.. 
 
 


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0