This is my heartbeat song

2015-02-19@21:26:22
Idag har varit en av de mest produktiva dagarna för mig på länge men nu är jag helt slut och ser fram emot en varm, skön säng. Kommer dock inte kunna somna än på ett tag så ska försöka få Pussel på goshumör, jag hade nyss framme dammsugaren och det är verkligen det värsta han vet... Men jag tror nog han kommer fram snart så vi kan gosa ner oss i soffan med ett avsnitt av Grey´s! Och just ja, nu hörde jag tvättmaskinen också, hade nog förträngt det tror jag, jaja, tar inte så lång tid. Alltså, tvättmaskin i lägenheten är underskattat! Så gött att slippa släpa tvätten till huset mittemot där vår tvättstuga ligger! 
 
När jag städade nyss så drog jag fram allt som låg under soffan, vilket kan sammanfattas med; Pussels alla leksaker. Alla plinkande och skramlande bollar, favoritråttan och kartongbiten som snart kommer vara i småbitar. Tror ni någon kommer vara hyper inatt eller?
 
 


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0