When you feel you can't go on, a little bit of faith will make you strong

2015-10-26@21:24:11
Hade planer för idag och en hög med vardagliga måsten, men det är precis som om min kropp skrattar åt mig och mina planer och gör precis det motsatta. En ångvält körde över mig i sängen inatt så fick ställa in allt. Efter x antal timmar tog jag mig iaf till ett möte i stan och sen gick jag på ren envishet när jag tog kameran med mig och skulle fota. Åkte till Gamledal och Kopparklinten och fick se en magisk solnedgång. Gick inte långt och långsamt gick det, men jag gjorde det iaf. Och bilder fick jag. Imorgon är det jobb igen. 







Postat av: vve

Så otroligt tjusiga bilder!!!!

2015-11-19 @ 11:10:15

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0