No importa donde este, se que allí te encontrare

2016-01-26@21:33:05
Idag har jag haft en hel dag utan några planer alls, för mig blir det ganska stressande då jag vill göra massor, men tror kroppen tackar mig. Så har varvat dagen med att titta på film, gör sjukgymnastens övningar, busat med Pussel och bara vandrat runt i brist på annat (och för att inte sitta eller vara i samma position för länge då min rygg blir ännu värre). Har även använt mig av min rena tjurskallighet och tagit mig igenom dagen utan dessa beroendeframkallande smärtstillande narkotikaklassade läkemedlen som går under namnet tramadol.

Ljuset genom fönstret var fantastiskt under dagen så, till Pussels stora förtret, tog jag fram kameran och plåtade denna icke-linslus. 



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0