Hoppas du förstår att jag älskar dig

2009-04-21@22:11:51
Jag har hittat en studentklänning jag kanske ska köpa :) Vitt är dock inte min färg men är det studenten så är det...  Klänningen är från Gina tricot, ni får väl kanske se den om jag införskaffar den.

Och nu över till det som tar upp typ hela mitt liv för tillfället; PA! Tur att det ska in på fredag, då får man det ur världen, dessvärre är det troligen tre ångestfyllda dagar fram till dess och en massa arbete, men vi har kommit en bit iaf! Vi delade vår kallus och planterade den i krukor idag, så nuf år vi bara hoppas den växer som den ska så vi får små blommor :) Jag har även uppdaterat vår kloninghemsida en massa så ta gärna en titt, www.kloning.lafleur.nu.

Har skrivit mitt religionsarbete som ska in om två veckor. det var lite kort så jag fick utöka en del, hoppas bara det uppskattas, annars blir det jobbigt... Kursen hänger på det liksom...

Nu blir det enmassa splittrade funderingar här men det brukar bli så om jag har mkt att säga men inte vill dra ut på det för mkt. jag ska iaf avslutainlägget med en bild på mig, Sara och Sofie, som även pryder framsidan på vår hemsida :)



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0