Vår i mitt hjärta!

2009-04-05@23:21:54

Tänkte visa lite bilder från min och Jennys skogsmullefotografering :) Inte för att det blev så mkt skogsmulle men iaf... Förresten, skärpan sa hejdå och försvann, så den ser ni inte mkt av.
Nu får ni också se min nya vårjacka på bild :)






















Te amo, mi hermana <3

Lite bilder från dagen då. Härligt väder!

Har precis haft film/kladdkakekväll med syrran, alltid lika trevligt! Vi såg Hancook och jag kom att tänka på hur hemskt det måste vara att absolut inte ha en aning om vem man är, var man kommer ifrån eller varför man är som man är. Att leva sitt liv utan mål och mening, utan någon att stödja sig emot då hela världen tycks vara emot en. Det kan inte vara en härlig känsla... Jag skulle då inte vilja vara i hans situation. Men jag antar att vi alla någon gång känt en liten del av detta, detta att man inte vet vem man är, att man inte riktigt har koll på sin bild av sig själv och att man på detta sätt gräver ner sig i negativa tankar, eller har jag fel?

Slut på kvällsfilosofin, nu ska jag snart sova.
Puss och godnatt på er!


Postat av: Emma

Hothothot ;)

Kom ihåg att jag hittade dig först! :P

Kram

2009-04-06 @ 14:16:16
URL: http://honeybii.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0