Tagga julfest

2009-12-18@14:33:42
har fixat första juklappen klar idag, den ska överlämnas ikäll så det var lite i sista minuten, hehe. Har även fixat en cd till lördag (söndag) och gjort en massa annat vettigt, för en gångs skull liksom. Ritade klart bilden igår också, så nu börjar nervositeten infinna sig, vad kommer de tycka?

Ska börja alla förberedelser inför maskeraden ikväll, det kommmer bli lite smått stressigt. jag är den enda som kan fixa Jennys smink samt håruppsättning och hon slutar inte förrän fyra, julfesten börjar sex... Vilket betyder att jag måste göra mig färdig nu och sen gå totalt uppklädd resten av eftermiddagen, men sånt är livet! Kommer bli en trevlig kväll iaf, ser fram emot att få se alla fantasifulla utklädnader :)

I och med ikväll börjar också min jagäralldelesförupptagenförmittegetbästa-helg, men det är väl så det ska vara ibland?

Nu måste jag iaf börja göra mig iordning, mamma kommer snart, då blir det till att fixa håret mitt :)

Kram

Postat av: Emma

Nu är jag sjukligt nyfiken på era utklädnader, det kommer bilder va? :)

Kram

2009-12-19 @ 14:58:38
URL: http://honeybii.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0