Come, now is the time to give your heart

2009-07-15@21:13:54
Mina ögonlock håller seriöst på att falla ihop! Skulle iofs kunna gå och lägga mig, men jag vet inte... Antar att jag faller för behovet snart ändå.. Boken lockar desto mer, Skuggorna och regnet av Håkan Nesser, sjukt bra bok av en av mina favoritförfattare, kan det bli bättre? Synd att de tar slut så fort bara...

Har varit på ett litet fotouppdrag idag! Det var väldigt trevligt och jag hoppas det blir något av bilderna :) Annars har dagen varit lugn. Kanske ska säga att jag slog personligt rekord på jobbet imorse, två timmar och tio minuter, det ni! Haha, jag är inte riktigt normal, men har man tråkigt så blir det lätt att man försöker göra det lite mindre tråkigt vilket idag resulterade i en tävling med mig själv... Sen att jag blev otroligt glad igår över att en person på andra våningen inte skulle ha sin tidning vilket gjorde att jag slipper springa i trappor i det huset ska vi inte tala om :)

Nej, nu orkar jag inte mer, får skylla på att jag klev upp en timme tidigare än vanligt imorse!

Kramar!



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0