Hellre sagda ord än inga alls

2009-07-31@22:28:13


Alla tomma ord om att allt skulle bli bättre, alla löften om att fortsätta som innan, de kunde lika gärna ha förblivit osagda, ingenting har förändrats. Kanske är det mitt fel, som ni fått allt annat att verka vara, kanske är jag den där lilla naiva idioten som tror på förevigt lyckliga slut, men säg det då! Låt mig inte bara leva i ovisshet och undra vad det egentligen är som pågår, jag säger er, det är mycket värre, då vet man inte hur man ska hantera situationen och det blir pannkaka av det mesta.  Kanske är jag en överkänslig liten skit som bara gnäller och lever mitt liv i självömkan, men detta blev för mycket, det blev ett fall och det är långt till marken. Beror tystnade kanske på att ni mår dåligt? Oj, förlåt, det var ju inte ni som blev utan, ni har kvar det jag en gång hade, det är jag som drog kortaste strået och fick ta skiten. Jag glömde för en sekund att ni inte vet hur det känns, varför ska ni då kunna ha en aning om hur jag känner mig?



Nu över till en liten överblick över dagen. Tack till er två som förgyllde min dag! Var bjuden på middag hos en vän, det blev god mat, massa bilder och trevligt sällskap! Många glada skratt livade upp!

Imorgon ska jag jobba två gånger, först mitt vanliga jobb sen hoppar jag in och hjälper till på Erikshjälpen mellan tolv och två, första gången, ska bli spännande. Hoppas bara jag inte är en död sill, kanske dags att gå och lägga sig?

God natt på er!
En jättekram till alla er som betyder <3

Postat av: Emma

Jag hatar dom där idioterna för att dom gjorde sådär mot dig. Det finns regler för hur man behandlar folk, fega puckon är vad de är.

<3

2009-07-31 @ 23:24:13
URL: http://honeybii.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0