Ps 40:2-4

2009-11-17@15:59:51
Nu har jag helg kan man säga. Vi är lediga imorgon då mina klasskamrater ska iväg på Seek-helg till Gammelboning, jag kan inte följa med då jag ska spela Elitserien tors-sön. Men jag klagar inte, det ska bli bra! Detta gör iaf att jag har helg, även fast det inte kommer bli mycket slappa av.
Skulle behöva sova dock, sov riktigt uselt i natt. Kan bero på att jag kom hem vid halv elva igår kväll, alldeles uppe i varv efter matchen. Matchen som vi vann dock!

Carola har släppt sitt nya julalbum och det kliar i fingrarna, jag vill börja spela julsånger nu, det känns bara lite för optimistiskt, men snart så! Har tyvärr inte köpt skivan än... Kunde dock inte hålla mig och var tvungen att lyssna på dem omtalade O Holy Night framförd av Carola och Paul Potts, helt amazing!

Ska försöka ladda inför helgen, har hela morgondagen på mig. Sova, träna, tagga, blir bra!



Jag önskar du kunde hitta hem
Där får du vara du
Lycklig
Fridfull
Älskad

Du behöver inte fly
Det finns andra alternativ
Framtid
Drömmar
Sanning

Vi som hittat hem
Måste frimodigt berätta
Du
Är
Älskad



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0