Karlstad

2010-10-20@21:48:18
Har haft en ganska stressig dag. Har försökt plugga till tentan på fredag men har varit för uppstressad för att kunna tänka klart. Kan det mesta nu ändå av det jag ska redovisa, men det känns inte riktigt säkert. Mina nerver tar kål på mig...
Har även tränat curling samt innebandy, skönt att få ta ut sig helt och håller inför en sån här sak...

Åker till Kristinehamn imorgon, tåget går strax efter tio, fem timmars resa, för att komma fram lite efter tre. Ser fram emot att träffa alla ändå, vi har ju haft en del kontakt, men bara via internet. Sen är tentan på fredag.


Håller på att uppdatera min spellista på mopbilen, nytt och fräscht ska det vara. Misty Edwards, Jeremy Camp, Barlowgirl! Bara peppande och upplyftande musik.. Men nu ska jag ta en dusch!


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0