Sony CyberShot DSC-W570

2011-07-10@17:38:54
Nu kommer det bli bildbomber så det smäller om det från Nica. Har fått min födelsedagspresent av mamma och pappa (nästan två månader för tidigt, men vi hittade en för väldigt bra pris idag). En Sony CyberShot DSC-W570, kompaktkamera. Väldigt liten och behändig att ha med i fickan och efter vad jag testfotat nu så är det väldigt fin bildkvalitet. Finns en massa kul funktioner också. Haha, känner mig som ett barn på julafton! Tur att jag har annat att göra annars skulle jag nog fastnat med kameran i timtal.

De tre sista bilderna där jag bara fular mig är tagna med nya kameran, de andra med systemen. Det har spöregnat så har inte kunnat fota så mycket ute, men det kommer tid till det också.



Postat av: David Ersson

Tur att din är svart :)

2011-07-10 @ 20:10:51

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0