Trollhättan

2012-08-17@21:09:34
Sitter i min lägenhet i Trollhättan och tar det lugnt. Jag tycker om den så galet mycket. Ligger på nedre plan, dock utan insyn då den inte ligger vid en gångväg direkt och dessutom så är rutorna lite tonade. Den har en klädkammare (love it, really), ett stort badrum samt ett större rum med pentry, är dock som ett helt kök med spis och allt. Har mycket mer plats än jag förväntade mig. Det känns så sjukt bra...
 
Allt är inte på plats än, en hylla ska skruvas upp och saker ska plockas fram i den, sen måste jag införskaffa galgar då klädkammaren består till en stor del av hängare och jag underskattade antalet hängbara plagg. Men det fungerar att bo här. Kommer dock inte vara kvar längre än till söndag, kommer då till Gävle igen och är där typ en och en halv vecka, sen flyttar jag hit och så börjar skolan. Ser fram emot det!
 
Här kommer en bild från lägenheten, sitter i soffan i andra delen av rummet och sängen står bredvid mig. Köksbordet står på sin plats iaf men mycket ska flyttas om.
 
 
Utsikt från fönstret
 
Febrig och förkyld tjej tar en lugn kväll


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0