Time to say goodbye

2012-05-24@02:02:29
Sista dagen här i mitt älskade land! Det gör så ont i hjärtat så fort jag tänker tanken att jag imorgon vid den här tiden sitter på ett flyg hem till Sverige. Det här har varit mitt liv i åtta månader och nu kommer det få ett snabbt slut. Vi har redan haft massa avsked och det har varit jobbigt, många tårar och många kramar och fina ord. Mitt hjärta blir alldeles varmt när jag tänker på det. Ikväll är det sista rycket. Vi ska ha vår despedida och alla våra fina vänner kommer att komma om ett litet tag. Vi ska ha en underbar sista kväll tillsammans med mycket glädje. Jag tror jag kommer gråta hur mycket som helst och det kommer kännas som om hjärtat slits ur kroppen, men jag vill minnas den här tiden med glädje och kärlek. Och som så många sagt här, vi säger inte hejdå, vi säger vi ses. För jag vet att jag kommer att komma tillbaka hit till mitt älskade land. För halva mitt hjärta kommer för alltid att finnas här i Nicaragua och här kommer jag alltid ha mitt andra hem och min andra familj.
Los amo con todo mi corazón


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0