Att tjäna Dig är min vilja, att få höra Din röst min bön

2012-09-13@22:20:11
Speciell dag idag. Föreläsning om omvårdnadsteorir på förmiddagen och sen fick vi arbeta på det grupparbete som vi ska redovisa på tisdag. Min grupp har om Kari Martinsen, en väldigt filosofisk teori vilket ledde till att efter att vi gjort en del arbete och försökt vara seriösa spårade ur i en filosofisk diskussion som har förföljt mig hela dagen sen. Min plan var att åka till gymet efter skolan och sne hem och plugga, den sprack efter gymet. Teorin bara snurrade i skallen och jag tänkte att om jag inte låter bli den så kommer jag koka över, vilket ledde till att jag ägnade teorin och min del av arbetet en liten stund men sen satte jag på en film, It's complicated, tyckte den passade min hjärna lite. 
 
Sitter och lyssnar på en gammal sång, som jag faktiskt hörde första gången på vår avslutningsgudstjänst med Testa Mission men som satte sig och som jag burit med mig sen dess. Vet att jag skrev om den några dagar efter det tillfället, men det är värt att upprepa.
 
Att tjäna Dig är min vilja
Att få höra Din röst min bön
Att vittna om Dig mitt uppdrag
Att få möta Dig blir min lön
Jesus det liv jag äger
Det ger jag nu åt Dig
Det är ändå så lite
Mot vad Du gjort för mig
 
 
 


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0