Stop holding on and just be held

2015-02-01@18:58:03
 
Det var nästa så jag hade vant mig vid att vårtecken kom redan i januari, men nu har allt försvunnit och istället kommer en fin vinter även här nere. Synd bara att c-uppsatsen tar all tid. Och att det är sjukt kallt. Här hemma är det onepiece och filtar i lager som gäller, plus en katt som värmer rätt bra med! 
 
Just nu sitter jag här och stirrar ut i rummet, på ingenting. Känner att jag skulle behöva städa men orken finns inte riktigt där. Vi hade en mysig kväll i kyrkan igår och jag lyckades ju (pensionär som jag är) somna till filmen vid slutet av kvällen vilket gjorde att jag såklart var hur pigg som helst när jag sen skulle gå och lägga mig nån timme senare. Så ja, film låter bra.
 


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0