My world is a better place because of you

2015-09-11@21:29:52
För ett år sen kom Pussel till mig. En rädd, osäker och tufsig liten katt som blivit vanvårdad i större delen av sitt liv. Som la sig under sängen det första han gjorde och som inte vågade varken äta eller gå på lådan när jag var hemma eller vaken. Som alltid var stel som en pinne och krälande med magen längs golvet för att göra sig så liten som möjligt. Som nu bara går undan när det kommer folk han inte känner och som älskar att ligga i mitt knä och purra. Man kan knappt tro det är samma katt. Vi har inte kommit hela vägen än, men vi har tagit många steg. Resan han gjort är fantastisk! 
Han är min bästa vän. #ÄlskadePussel 

Postat av: Yvonne

Jag verkligen älskar bilden där han solar med dig. Den är för mysig!

2015-09-16 @ 07:30:40

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0