Basketskills à la systrarna la Fleur!

2008-04-25@19:43:44
haha som rubriken anger ska detta inlägg handla om basket :O
jag och systeryster var ute och spelade basket i det underbara vårvädret :)
Jag måste erkänna att det började rätt bra, men ni som känner mig vet att jag lätt blir lite oseriös om det inte är ngt allvarlig man gör. Och ni som inte känner min syster ska veta att hon är värre XD
Det slutade alltså med att vi missade korgen när vi stod rakt under den och att vi hyvade bollen bredvid korgen och hela ställningen in i buskarna så vi fick leka bolljagare ett antal gånger.

Sen slänger Jenny ur sig dagens kommentar; Jennyfilosofi på högsta nivå: Varför säger man egentligen mongo? Jag menar, det låter ju nästan som mango... och det är ju faktiskt rätt gott!!

Tror du vi kunde spela mer sen XD

Postat av: Emma

Jag känner din syster.. och jag vet. ;)
Kommer du ihåg baletten?
XD
Puss

2008-04-26 @ 13:01:04
URL: http://honeybii.blogg.se

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0