Anteckningar från en som ska komma ihåg att kopiera texten...

2008-08-30@22:46:15
Så hade man skrivit ett lååångt inlägg om de senaste dagarna och så ska man publicera det. Vad händer då... jo, datorn typ låser sig och efter ett tag kommer det upp en sida med: Sidan kan inte visas var god försök igen, och allt var borta...

Får försöka sammanfatta allt så gott jag kan, sammanfattning som aldrig varit min starka sida, har en förmåga att glida iväg på annat... :P
Var i alla fall med Emma, kristin, Karin och Magnus på Tonår igår (det där jag inte riktigt visste vad det var) och det var trevligt måste jag säga :) hmm... rätt flummigt men sånt får man ta...  :P

Denna trevliga kväll gjorde att jag varit trött hela dagen, men sådant får man ta... sov hela tio timmar vilket troligtvis var för mycket och vilket resulterade i en mycket trött Jessica (Som faktiskt orkade gå 4.2 km i spåret, det ni!) Har i alla fall fått nästan alla bilder redigerade, i alla fall de som jag ansåg tillräckligt hyfsade för det...

Nu ska jag inte skriva mer, så gick det med min sammanfattning :P

(Markerar allt och trycker ctrl c för att sedan publicera inlägget...)


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0