Halkkörning och ofungerande cd-bränning

2008-08-25@20:01:08
Körde halkkörningen idag :) Gick på första lektionen då vi har ny lärare och tog ledigt resten. Det tog ca en timme med bil dit och jag åkte med bilskolans bil :) Vi var åtta stycken som skulle köra, uppdelade på fyra bilar, alltså två i varje :P
Det var fyra delmoment varav två på rak bana och två i en kurva. Underlaget var plåt med vatten på = HAAAAAAAAAAAALT!!!
Det gick bättre än jag trodde men det var även svårare än jag trodde att stanna och manövrera bilen på halt underag... blev riktigt förvånad, tur att jag provade under säkrade förhållanden först... fick ut en väldans massa av körningen i alla fall...  Klarade det :) Ett moment närmare körkortet =D

Nu sitter jag vid min egna dator... det var en trojan som invaderat den :S men den är troligen borta nu, har inte märkt motsatsen iaf :P såå mycket bättre än en bärbar... får spunk på tangenterna :S

och som rubriken antyder så cp-ar sig cd-brännaren på datorn... det funkar bara inte. Jag håller på att bränna en cd med bilder till stuteriet och har försökt ett par gånger utan framgång... grr...

och nu ploppade en virusruta upp... skit också... måste stänga av datorn :/


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0