Mitt i förberedelserna

2008-12-19@18:14:15
Jag håller på att förbereda mig för Karins fest ikväll =) Har sminkat mig och ja, det blev som på plåtningen :P Fast inte lika svart under ögonen dock... Känder liiite väl extremt kanske, haha =) Trevligt ska det bli iaf, speciellt eftersom jag inte är den enda som är översminkad, enda kravet på att jags kulle göra det var att Maria också gjorde det och ja minsann :D

Ska bara byta om och fixa håret som verkligeng ör sitt bästa för att vara bångstyrigt idag, får ingen ordning på det alls, men jaja..

Tittar på curling på curlingkanalen samtidigt. De sänder från Hernoesand Classic hela helgen =)

Ska prova att ha linserna ikväll... Hoppas det funkar, vill inte gärna få tillbaka infektionen men om jag får det blir det till att ringa optikern det första jag gör på måndag för nu minsann får det vara nog!

Puss <3


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0