Så länge jag lever...

2008-12-09@16:23:40
Rätt onödig dag idag. Och lite frustrerande att jag inte fick veta mitt fysikprov som jag väntat på. Nästan hela klassen fick veta men mitt låg säkert underst ^^ Inte för att jag egentligen vill veta, det är bara så frustrerande att först vara så nervös så man håller på att spricka och sen inte få veta, då får man ju fortsätta vara nervös.. Till torsdag för min del, urk på burk..

Och jag har kommit på att jag måste införskaffa ett par vantar, bättre sent än aldrig haha. Använder mammas just nu och de är lite stora..

Börjar två imorgon, tittar på film till tio över tre och får sen gå hem... Hmm... Ganska onödigt, eller hur? Men jag vill se klart filmen och dessutom så kan det bli en bra orsak till att ta en paus från kemipluggandet..

 Vill ni förresten se en bild på laget från division 4 i lördags så gå in här. Vi är laget med blå tröjor längst till vänster, haha =) Jag ser ut som hej kom och hjälp mig med lite smällar får man ta XD


Nu måste jag dessvärre plugga kemi.

Puss på er








Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0