Söndag

2008-07-20@22:42:01
Bilderna till Stefano Galluzzo skickas imorgon :) Gjorde allt klart idag med skiva, brev m.m. Hoppas han gillar dem :S

Jag har öven beslutat mig för att börja sälja bilder :) Tänker börja rätt billigt och sen kanske höja om det går bra... men jag ska inte hoppas på något... kanske ingen som vill köpa :/ därför gör jag väl lite reklam här då : om någon vill köpa en bild eller två är det bara att säga till!! =) men helst efter det att min nya hemsida kommit i bruk.. Håller på att göra en ny nämligen. Min gamla är helt knas just nu... Jag har typ fyllt den och den är seg som jag vet inte vad...
Därför sitter jag med näsan i Dreamweaver 4 för dummies XD Känner mig väääldigt smart just nu :P Men det går bra, har faktiskt gjort klart hälften :) Säger till när den är klar!!

Förresten så var jag och jenny ute och cyklade enhjuling igår... det var ett tag sen men det är så fruktansvärt kul :) Kunskaperna sitter i än :P men det är väl som cykling, har man en gång lärt sig så sitter det...

Här kommer i alla fall lite bilder från cyklingen.. jag bjuder rätt motvilligt på dessa :S





Nu ska jag kila... God natt! (snart iaf)


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0