Bilder från Älvåsa :)

2008-09-06@22:34:04
Här kommer lite bilder från Älvåsa :)

Taget från min säng ut genom dörröppningen och ut i korridoren :P
Jag, Emma, Kristin och magnus sov i de två våningssängarna i en sovalkov :)



På lördagen blev det en del aktiviteter i grupp, det var trevligt :)

Emma och kristin under tiden vi väntade på att gruppen före oss skulle bli klara :)


Kristin och Emma :)


Huset vi bodde i :)


Sötnosen Emma :)


En av aktiviteterna vara att man skulle leda en person med ögonbindel över vissa hinder :)
Kristin :)



Magnus :)


Emma under minigolfen :)
och ja, ni ser ju banan :P



Det var nog alla bilder jag tänker lägga upp... fotade inte så mycket konstigt nog... hade liksom inte så mycket tid för det, fanns annat jag hellre gjorde :)


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0