I´m watching you!

2008-09-28@22:01:46


Oj hjälp, gårdagens sena hemkomst var inte bra för mig, har varit så otroligt slö hela dagen och det har resulterat i att jag inte gjort något vettigt... Jag har även varit väldigt flummig, sådär som jag bara kan bli när jag är riktigt trött (vilket kanske märks på rubriken som absolut inte har någonting med saken att göra, och bilden la jag dit, bara för att liksom)
Hade i alla fall trevligt på eftermiddagen då jag kollade på curlingkanalen =) Hann se större delen av finalen mellan Norberg och ett lag från Storbritannien. Tyvärr förlorade Sverige men matchen var intressant i alla fall.

Har även kollat ut en kameraväska jag ska köpa =) Bild på den kommer när jag beställt den så får vi se. Kommer få plats med båda kamerorna i den och det är bra =)

Mitt rum är omgjort, på tal om filmjölk... Ny hylla samt databord och ny byrå.. dessutom är det ommöblerat.



Lite stökigt än då jag inte fått ordning på allt, ska införskaffa lite lådor samt dokumenthållare och pärmar till alla papper.

Nu ska jag kila
Ciao

Postat av: Emma

På tal om sprutande bullar skulle jag vilja säga XD eller monopol med fötterna.. där kan man snacka om övertrött och flummig. Vi borde göra om det :D

2008-09-29 @ 21:46:13
URL: http://honeybii.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0