Jag och kameran =) (utomhus den här gången)

2008-09-26@19:08:22
Jag och jenny var ute och fotade lite porträtt idag =)
Först blev det några "jag och kameran" <3







Dagen har varit hyfsad idag... skönt med fredag, det negativa är att min ögoninfektion troligen kommit tillbaka :/ är grymt röd i ögat och det är lite irriterat, har i alla fall lite salva kvar som jag ska använda...
Var ute med Jenny och fotade lite porträtt tidigare idag (samtidigt som dessa bilder togs) och de bilderna kommer i nästa inlägg =)

Postat av: Fanny <3

Den näst nedersta bilden...



Ena din arm på den ser scary ut :D Fina kort ^^

2008-10-02 @ 19:13:31
URL: http://claessonfanny.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0